پرده زبرا پرده زبرا .

پرده زبرا

همه چيز راجع به پرده زبرا

پرده زبرا گونه متفاوتي از پرده ميباشد كه از دو رديف موازي در كنار يكديگر تشكيل شده است و همين موضوع امكان ايجاد سايه روشن را براي پرده به وجود آورده است. با بالا كردن هر دو بخش موازي پرده توسط يك نوار كه در كنار آن قرار دارد ميتوانيد ميزان نور را به طور دلخواه تغيير دهيد و از ۰ تا ۵۰ درصد روشنايي و نوري كه به فضاي داخلي وارد ميشود را تنظيم نماييد. پرده زبرا نه تنها براي منازل بلكه براي محيط هاي اداري نيز مورد استفاده قرار ميگيرد و جالب است بدانيد از آن در محيط هاي اداري به مراتب بيشتر استفاده ميشود.

پرده زبرا ميتواند در زيبايي دكوراسيون داخلي نقش بسيار موثري داشته باشيد زيرا طرح و رنگ هاي بسيار زيبايي كه براي آن در نظر گرفته شده است به خريدار اين امكان را ميدهد تا بتواند طرح و رنگ متناسب با دكوراسيون داخلي خود را خريداري كند. پرده زبرا امكان تميز كردن شيشه را به راحتي فراهم ميكند زيرا با جمع كردن پرده به قسمت فوقاني به راحتي ميتوان به تمامي قسمت هاي پنجره و همچنين شيشه بدون اينكه مانعي بر سر راه وجود داشته باشد دسترسي پيدا كرد.

پرده زبرا دوام و طول عمر بالايي دارد و همچنين نصب آن نيز به راحتي انجام ميشود. نصب پرده زبرا نسبت به ديگر انواع پرده به راحتي و در مدت زمان كوتاهي انجام ميشود و نيازي نيست تا نصاب زمان زيادي را مانند يك روز كامل كاري براي نصب اختصاص دهد. پرده زبرا از مواد بسيار محكمي ساخته شده است كه طول عمر را افزايش داده است و ميتوان تا مدت زمان طولاني از آن بدون آنكه فرسوده شود استفاده نمود.

نگهداري و نظافت پرده زبرا نيز بسيار آسان است و براي تميز كردن آن ميتوان با مواد تميز كننده به راحتي سطح آنرا تميز نمود. فروشگاه تزئينات داخلي دكور آفيس يكي از بهترين گزينه ها براي خريد پرده زبرا ميباشد و ميتوانيد پرده زبرا در طرح و رنگ مورد علاقه خود را از اين فروشگاه سفارش دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۸:۳۶ توسط:s.r موضوع: